Księga Organika

Zapanuj nad zasięgami organicznymi na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Nasz najnowszy produkt przeprowadzi Was przez zawiłości algorytmów i pokaże, jak je wykorzystać w darmowym dotarciu do tysięcy użytkowników. 

Zapanuj nad zasięgami organicznymi na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Nasz najnowszy produkt przeprowadzi Was przez zawiłości algorytmów i pokaże, jak je wykorzystać w darmowym dotarciu do tysięcy użytkowników. 

245 złbrutto
199 złnetto
Kup teraz
6

kanałów social media

70

konkretnych działań, którymi zwiększysz zasięgi

100%

wyczerpanego tematu

10

lat mojego doświadczenia

Czego się nauczysz?

1

Odróżnisz prawdę od mitów, przez które tracisz cenny czas i energię 

2

Wykorzystasz dziesiątki nowych sposobów na poszerzanie swojej grupy odbiorców - za darmo! 

3

Poznasz scenariusze promocji, które przetestowaliśmy z sukcesem w dziesiątkach firm 

4

Przebijesz ciasną bańkę, w której zamykają cię algorytmy social media 

5

Zrozumiesz, jak wykorzystać psychologię przy tworzeniu treści 

Dla kogo jest ten kurs?

B2B

bezpłatne zbudujesz zaangażowaną społeczność i przełożysz to na sprzedaż 

B2C

zwiększysz zasięg o dziesiątki tysięcy osób, które znają Twój produkt 

Marki osobiste

pokażemy Ci jak nie marnować czasu na nieefektywne działania

Co otrzymujesz?

  • 15 lekcji (wciąż dodajemy nowe) - wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu
  • Bezterminowy dostęp do materiału oraz wszystkich aktualizacji i rozszerzeń materiału;
  • Gwarancję stałej ceny - przyszłe podwyżki nie będą Cię dotyczyć!

Księga Organika dostępna jest online na naszej platformie. Możesz czytać na różnych urządzeniach, a lekturę zaczniesz automatycznie tam, gdzie ostatnio skończyłeś!

Opinie kursantów

Natalia Charzyńska specjalistka PPC w Charzynska.pl

Franek to jeden z najlepszych specjalistów social media w Polsce. Obserwuję działalność jego i agencji Social Tigers od lat i muszę przyznać, że jakość wiedzy, którą się dzielą, robi wrażenie! Czytałam "Księgę Adsów", przeszłam kurs Facebook Analytics i za każdym razem czułam, że jest to samo mięso, które od razu można wdrażać we własnej organizacji. W dużym skrócie – polecam tego Pana!

Kamil Rzeźnik Adencja - agencja interaktywna

Mając lub chcąc mieć styczność z marketingiem i mediami społecznościowymi, a przede wszystkim platformą Facebooka, jako narzędzie do pozyskiwania zarówno fanów jak i klientów, kwestią czasu dla każdego jest natrafienie na Franciszek Bazyli Georgiew oraz Social Tigers. Mi udało się trafić dość szybko, moja droga z marketingiem nie jest długa, ale mam już efekty z których jestem zadowolony i mogę się nimi pochwalić. Ze 139 zł wygenerowałem 9000 zł przychodu. A to wszystko za sprawą świetnej Księgi Adsów. Udało mi się nie tylko wygenerować przychód dla siebie, ale także kilku znajomym z branży. Franciszek to skromny, sympatyczny człowiek, który jak widać dużo daje od siebie innym. Dziękuję!

Marta Olejnik Założycielka BOTAP

Franciszek podczas szkoleń przekazał nam całą swoją wiedzę i pokazał ścieżkę, którą warto podążać, aby stać się prawdziwym drapieżnikiem w social mediach! Całość ograł na naszych przykładach, dlatego stało się to jeszcze łatwiejsze! Oprócz szkoleń, warto zajrzeć do Księgi Adsów, która pozwala przedrzeć się przez dżunglę Menedżera w prosty i jasny sposób, niczym prawdziwy tygrys. Polecam!

Księga Organika
245 złbrutto
199 złnetto
Kup teraz

Spis treści

I. ORGANIC W 2020
  1. JEDEN ALGORYTM, BY WSZYSTKIMI RZĄDZIĆ
  2. ZASIĘGI ORGANICZNE W SZERSZEJ STRATEGII MARKETINGOWEJ: Jak zmienić dotarcie do skromnej części fanów na bezpłatne dotarcie do tysięcy nowych odbiorców? Dlaczego „organik” jest najbardziej niedocenianym elementem lejka sprzedażowego?
  3. JAK POŁĄCZYĆ TĘ  WIEDZĘ Z DZIAŁANIAMI REKLAMOWYMI? Formy remarketingu z zasięgu organicznego. Jak obniżać  CPM, CPA, wykorzystując wiedzę z „Księgi Organika”?
II. GRUPY NA FACEBOOKU
  1. POMYSŁY NA GRUPY: Wyłanianie tematyki grupy, grupy na różne etapy lejka sprzedażowego, wskazówki co do opisu, okładki? Case studies – inspiracje i antyinspiracje.
  2. TECHNIKI AKTYWIZACJI GRUPY I METODY PROMOCJI: Moderowanie grupy, techniki aktywizacji grupy, ekran statystyk, techniki promocji płatnej i bezpłatnej, case studies.
III. WYDARZENIA I LIVE’Y W RÓŻNYCH KANAŁACH SM
  1. POMYSŁY NA WYDARZENIA: Pomysły na tematykę  wydarzeń, sposoby na walkę z niskimi zasięgami postów na wydarzeniu, wydarzenia wirusowe i do wyspecjalizowanych celów. Czy stosować wydarzenia cykliczne? Case studies.
  2. METODOLOGIA SKUTECZNEJ PROMOCJI WYDARZENIA: 4 kroki do zbudowania skutecznego wydarzenia, aktywizacja wydarzenia, przełożenie na obecność  online lub na żywo. Kiedy odpalić wydarzenie? Jak często na nim publikować?
  3. FACEBOOK LIVE: jak przeprowadzić angażujący live, zadania przed, w trakcie i po transmisji na żywo
IV. ZASIĘGI WPISÓW
  1. MACHINE LEARNING: zmienne 100 tysięcy czynników, na podstawie których oceniany jest Twój wpis
  2. CO WPŁYWA POZYTYWNIE: budowanie zaangażowania, zwiększanie liczby kliknięć, techniki moderacji zwiększające liczbę wartościowych komentarzy
  3. CO WPŁYWA POZYTYWNIE: jakie typy postów wybierać, optymalna długość tekstu i video, kontekst i godzina publikacji
  4. CO WPŁYWA POZYTYWNIE: trendujące tematy, wykorzystanie starych wpisów i RTM-y
  5. MITY: czy pełnia księżyca może wpłynąć na zasięg? Rodowód najpopularniejszych mitów i twarda rzeczywistość
  6. CO SZKODZI ZASIĘGOM: newschool vs oldschool, optymalna częstotliwość publikacji, relacja między stroną  www a zasięgami na Facebooku. Nagłe spadki - skąd anomalie w zasięgach pojedynczych postów?
V. ZASIĘGI W INNYCH KANAŁACH SOCIAL MEDIA
  1. YouTube - 15 sposobów na zwiększenie oglądalności
  2. LinkedIn - profil osobisty i company page
  3. Instagram - specyfika medium
Księga Organika
245 złbrutto
199 złnetto
Kup teraz

Franciszek Georgiew

Autor kursu CEO Social Tigers

Franciszek Bazyli Georgiew - Założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 10-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości. Ma na koncie szkolenia z SM dla JDG, korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor najbardziej kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka - “Księga Adsów 3” oraz serii szkoleń "Jak dla swoich".



100% Satysfakcji

Social Tigers gwarantuje najwyższą jakość powyższego materiału. Jeżeli w poradniku nie znajdziesz satysfakcjonujących odpowiedzi na swoje pytania, w ciągu 14 dni gwarantujemy 100% zwrot pieniędzy. 



Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie. Dokonując zakupu "Księga Organika", zgadzasz się na utworzenie konta w serwisie Bazawiedzy.socialtigers.pl, a Social Tigers będzie przechowywać Twoje dane zgodnie z Polityką Prywatności