Premiera: "Księga Adsów 3.0" dostępna w przedsprzedaży [tylko 48h!]

127 stron konkretów i 20 tysięcy pobrań bez ani jednej negatywnej recenzji. Ten wynik skłonił nas, by zaskoczyć Was jeszcze bardziej dopracowanym materiałem. Osoby początkujące skorzystają na wygodniejszej i bardziej nowoczesnej formie. Osoby zaawansowane dostają nowe rozdziały na temat analizy, optymalizacji i strategii działania. Najbardziej obszerny materiał na temat Facebook Ads powraca wypełniony jeszcze większą ilością mięsa!

Franciszek Georgiew
159.00
Kup teraz

Kilka słów o kursie

"Księga Adsów 3" to flagowy produkt Bazy Wiedzy - kompendium informacji na temat skutecznego marketingu z wykorzystaniem systemu reklamowego Facebooka. Od dnia 24. czerwca do 27. czerwca trwa przedsprzedaż w specjalnej cenie 159 złotych. 

Uwaga - dostęp do kursu będzie możliwy od 5. lipca 2019 r. 

Trzy wydania kompendium o reklamie na Facebooku

W pierwszej edycji z 2016 roku podzieliliśmy się z Wami bazą tego, co potrzebne, by skutecznie zarządzić reklamami. 47 stron konkretów, zaaprobowanych przez czołowych polskich marketerów, dało nam pierwotny rozpęd, a kilkunastu tysięcy czytelników poprawiło swoje rezultaty.

Druga edycja miała być kropką nad "i" pozycji Social Tigers jako wiodącej agencji social media na rynku. 127 stron konkretów udostępnionych za symboliczną kwotę. Kolejne tysiące nowych pobrań i ani jednej negatywnej recenzji. Jednak co najważniejsze, sami chętnie opisywaliście biznesowe case'y jak wiedza zastosowana w praktyce przynosi rezultaty. 

Przyczyniły się do tego dodatkowe rozdziały dla osób początkujących, jak i aktualizacja dotychczasowych rozdziałów.

Trzecia, ostatnia edycja to produkt, który będzie trwać tak długo, jak Facebook Ads.

Nowa forma kursu, z możliwością wzbogacania o dodatkowe infografiki, pliki czy nagrania video, pozwoli nam stale rozwijać ten produkt i dostosowywać go do Waszych potrzeb. Nie brakuje również nowych treści i rozdziałów dla osób zaawansowanych.

Wokół "Księgi Adsów 3.0" powstanie wiele materiałów, które będą się odwoływać do wiedzy w niej zawartej. Liczymy na to, że będzie najważniejszym, najłatwiejszym w obsłudze i najbardziej praktycznym przewodnikiem po reklamie na Facebooku, na jaki możecie trafić w Internecie. 

5. lipca zyskacie dostęp do całego 2. wydania i pierwszych, najnowszych rozdziałów z obszaru strategii i analityki. W ciągu następnych tygodni, będziemy dokładać kolejne podrozdziały, a także dodatkowe pliki multimedialne, ćwiczenia oraz quizy.

Zasady przedsprzedaży

1. W okresie: od 24. czerwca 2019 r. godz. 12 - do 26. czerwca 2019 r. godz. 12 - obowiązuje przedsprzedaż - okres obniżonej ceny za dostęp do kursu. Cena w przedsprzedaży wynosi 129 złotych netto (158,67 brutto).

2. Osoby, które w okresie od 1. czerwca 2018 roku do 20. czerwca 2019 roku zakupiły lub pobrały poprzednie wydanie kursu - “Księga Adsów 2.0” - mają prawo skorzystać z rabatu obniżającego cenę w przedsprzedaży o 30 złotych netto (36,90 złotych brutto).

3. Rabat w formie kodu zostanie wysłany przez Social Tigers na adresy e-mail, podawane w procesie składania zamówienia kursu “Księga Adsów 2.0”.

4. Po zakończeniu przedsprzedaży w środę 26. czerwca 2019 r. o godzinie 23:59., rabat przestaje obowiązywać.

5. Social Tigers zastrzega sobie prawo do zmiany ceny kursu „Księgi Adsów 3.0”. 

6. Dostęp do kursu będzie możliwy od 5. lipca 2019 r.

7. Jeżeli zakupiłeś lub pobrałeś 2. wydanie Księgi Adsów, a nie otrzymałeś rabatu na maila, skontaktuj się z nami drogą mailową: hello@socialtigers.pl.


Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie. Dokonując zakupu "Księgi Adsów 3.0", zgadzasz się na utworzenie konta w serwisie Bazawiedzy.socialtigers.pl, a Social Tigers będzie przechowywać Twoje dane zgodnie z Polityką Prywatności.

Lista programowa kursu

1. Od autora

Od autora - wstęp

2m

2. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału

Czym jest reklama na Facebooku?

3m

Struktura materiału

1m

EXTRAS: Lista kluczowych pojęć z obszaru digital marketingu

Gdzie być w social media? Dostosowanie kanału SM do branży i budżetu

lesson 1

30m

Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium?

Czas versus pieniądze (organic vs paid) - dwie waluty Facebooka

Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa 1-3 lat

Wstęp: Strategia - komu to potrzebne? [NOWE]

1. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony [NOWE]

2. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka

3. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta [NOWE]

4. Praca na harmonogramie treści [NOWE]

5. Stworzenie strategii komunikacji [NOWE]

Budżetowanie poszczególnych etapów kampanii

Klasyczne cele reklamowe i budżetowanie poszczególnych etapów kampanii (działania jednorazowe i stałe)

EXTRAS: Szablon persony [PDF]

EXTRAS: Szablon do mapowania drogi konsumenta [PDF]

EXTRAS: Szablon do zaprojektowania strategii komunikacji w SM [PDF]

EXTRAS: Jak stworzyć harmonogram? [INFOGRAFIKA]

Wstęp: Jak klasyczne cele reklamowe przekładają się na działania SM?

1. Role celów świadomościowych, nastawionych na działania i sprzedażowych [NOWE]

2. Segmentacja użytkowników w oczach Facebooka [NOWE]

3. Struktura kampanii [NOWE]

EXTRAS: Szablon mediaplanu [CSV]

Wzorowy mediaplan

1m

EXTRAS: Przykładowe lejki sprzedażowe

Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+kampanie międzynarodowe)

Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania

Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing

Targetowanie: podobne grupy odbiorców

Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia

Potencjalny zasięg i szerokość targetowania

Dobór umiejscowienia

Budżet i harmonogram

Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe

EXTRAS: Lista dobrych praktyk wykorzystania grup Lookalike

EXTRAS: Dzienny czy całkowity? [Infografika]

Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu [NOWE]

1. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM

2. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie [NOWE]

3. Wywołanie akcji - projektowanie CTA [NOWE]

EXTRAS: Checklista zabiegów copywriterskich, by zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC

Wstęp: Modele atrybucji, czyli trudności w interpretacji danych [NOWE]

1. Analiza przy pomocy kolumn i na wykresach

2. Sprawdzanie konkurencji na aukcji

3. Nakładanie się grup odbiorców

4. Przegląd zewnętrznych narzędzi reklamowych [NOWE]

5. Technika A/B testów - wyciąganie wiarygodnych wniosków

6. Konfiguracja konwersji niestandardowych za pomocą GTM[NOWE]

7. Techniki tagowania linków i tagowanie automatyczne [NOWE]

8. Optymalizacja wyników z wykorzystaniem reguł automatycznych

9. Atrybucja konwersji z wykorzystaniem narzędzia Facebook Attribution [NOWE]

10. Analiza lejka zakupowego z wykorzystaniem narzędzia Facebook Analytics [NOWE]

EXTRAS: Checklista wskaźników, których warto doglądać

Zakres wiedzy z tego kursu
Co otrzymujesz?

  • Dostęp do Księgi Adsów 2 w uporządkowanej strukturze - wszystkie podrozdziały zostaną zaktualizowane pod kątem merytoryki i odświeżone językowo
  • 5 nowych rozdziałów i gwarancja 5 kolejnych w 2019 roku 
  • Stale rosnącą pulę extrasów: infografiki, ćwiczenia, quizy, video.
  • Bezterminowy dostęp do materiału, który będzie drożał dla nowych użytkowników. 
159.00
Kup teraz