"Księga Adsów 3.0"

"Księga Adsów 3.0"

127 stron konkretów i 20 tysięcy pobrań bez ani jednej negatywnej recenzji. Ten wynik skłonił nas, by zaskoczyć Was jeszcze bardziej dopracowanym materiałem. Osoby początkujące skorzystają na wygodniejszej i bardziej nowoczesnej formie. Osoby zaawansowane dostają nowe rozdziały na temat analizy, optymalizacji i strategii działania. Najbardziej obszerny materiał na temat Facebook Ads powraca wypełniony jeszcze większą ilością mięsa!

Franciszek Georgiew
280.00
Kup teraz

Kilka słów o kursie

"Księga Adsów 3" to flagowy produkt Bazy Wiedzy - kompendium informacji na temat skutecznego marketingu z wykorzystaniem systemu reklamowego Facebooka.

Trzy wydania kompendium o reklamie na Facebooku

W pierwszej edycji z 2016 roku podzieliliśmy się z Wami bazą tego, co potrzebne, by skutecznie zarządzić reklamami. 47 stron konkretów, zaaprobowanych przez czołowych polskich marketerów, dało nam pierwotny rozpęd, a kilkunastu tysięcy czytelników poprawiło swoje rezultaty.

Druga edycja miała być kropką nad "i" pozycji Social Tigers jako wiodącej agencji social media na rynku. 127 stron konkretów udostępnionych za symboliczną kwotę. Kolejne tysiące nowych pobrań i ani jednej negatywnej recenzji. Jednak co najważniejsze, sami chętnie opisywaliście biznesowe case'y jak wiedza zastosowana w praktyce przynosi rezultaty. 

Przyczyniły się do tego dodatkowe rozdziały dla osób początkujących, jak i aktualizacja dotychczasowych rozdziałów.

Trzecia, ostatnia edycja to produkt, który będzie trwać tak długo, jak Facebook Ads.

Nowa forma kursu, z możliwością wzbogacania o dodatkowe infografiki, pliki czy nagrania video, pozwoli nam stale rozwijać ten produkt i dostosowywać go do Waszych potrzeb. Nie brakuje również nowych treści i rozdziałów dla osób zaawansowanych.

Wokół "Księgi Adsów 3.0" powstanie wiele materiałów, które będą się odwoływać do wiedzy w niej zawartej. Liczymy na to, że będzie najważniejszym, najłatwiejszym w obsłudze i najbardziej praktycznym przewodnikiem po reklamie na Facebooku, na jaki możecie trafić w Internecie. 

5. lipca zyskacie dostęp do całego 2. wydania i pierwszych, najnowszych rozdziałów z obszaru strategii i analityki. W ciągu następnych tygodni, będziemy dokładać kolejne podrozdziały, a także dodatkowe pliki multimedialne, ćwiczenia oraz quizy.


Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie. Dokonując zakupu "Księgi Adsów 3.0", zgadzasz się na utworzenie konta w serwisie Bazawiedzy.socialtigers.pl, a Social Tigers będzie przechowywać Twoje dane zgodnie z Polityką Prywatności.

Lista programowa kursu

Od autora

Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału

1. Gdzie być w social media? Ciemne strony SM i dobór kanału [NOWE]

2. Silne i słabe strony Facebooka [NOWE]

3. Czas i pieniądze - dwie waluty Facebooka [NOWE]

4. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa 1-3 lat [NOWE]

1. Strategia - komu to potrzebne? [NOWE]

2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony [NOWE]

3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka

4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta [NOWE]

5. Praca na harmonogramie treści [NOWE]

6. Stworzenie strategii komunikacji [NOWE]

1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego

2. 59 pomysłów na cele reklamowe [NOWE]

3. Wyznaczanie KPI

4. Na jakiej podstawie segmentuje grupy odbiorców Facebook? [NOWE]

5. Struktura kampanii i CBO [NOWE]

1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+kampanie międzynarodowe)

2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania

3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing

4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców

5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia

6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania

7. Dobór umiejscowienia

8. Budżet i harmonogram

9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe

1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu [NOWE]

2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM

3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie

4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA

5. ABC copywritingu: Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC [WKRÓTCE]

Wstęp: Modele atrybucji, czyli trudności w interpretacji danych [WKRÓTCE]

1. Analiza przy pomocy kolumn i na wykresach

2. Sprawdzanie konkurencji na aukcji [WKRÓTCE]

3. Nakładanie się grup odbiorców

4. Przegląd zewnętrznych narzędzi reklamowych [NOWE]

5. Technika A/B testów - wyciąganie wiarygodnych wniosków

6. Konfiguracja konwersji niestandardowych [NOWE]

7. Techniki tagowania linków i tagowanie automatyczne [WKRÓTCE]

8. Optymalizacja wyników z wykorzystaniem reguł automatycznych [WKRÓTCE]

9. Atrybucja konwersji z wykorzystaniem narzędzia Facebook Attribution [NOWE]

10. Analiza lejka zakupowego z wykorzystaniem narzędzia Facebook Analytics [NOWE]

1. Business Manager [NOWE]

2. Rozliczenia i metody płatności [NOWE]

Zakres wiedzy z tego kursu
Co otrzymujesz?

  • Dostęp do Księgi Adsów 2 w uporządkowanej strukturze - wszystkie podrozdziały zostaną zaktualizowane pod kątem merytoryki i odświeżone językowo
  • 5 nowych rozdziałów i gwarancja 5 kolejnych w 2019 roku 
  • Stale rosnącą pulę extrasów: infografiki, ćwiczenia, quizy, video.
  • Bezterminowy dostęp do materiału, który będzie drożał dla nowych użytkowników. 
280.00
Kup teraz