"Księga Adsów 3.0"

"Księga Adsów 3.0"

"Księga Adsów" to najbardziej obszerny materiał na temat marketingu na Facebooku dostępny w języku polskim - dziś powraca w formie 3. wydania, wypełniony jeszcze większą ilością mięsa! Co nowego? Nowoczesna formuła - podręcznik dostępny w formie on-line na naszej platformie, dostosowany do urządzeń mobilnych - oraz powiększona zawartość o rozdziały poświęcone strategii i optymalizacji. 

"Księga Adsów" to najbardziej obszerny materiał na temat marketingu na Facebooku dostępny w języku polskim - dziś powraca w formie 3. wydania, wypełniony jeszcze większą ilością mięsa! Co nowego? Nowoczesna formuła - podręcznik dostępny w formie on-line na naszej platformie, dostosowany do urządzeń mobilnych - oraz powiększona zawartość o rozdziały poświęcone strategii i optymalizacji. 

280.00 złbrutto
229.00 złnetto
Kup teraz

Czego się nauczysz?

1

Jak konkretnie funkcjonuje algorytm Facebooka

2

Jak stworzyć od podstaw pełną strategię komunikacji marki w social media

3

Jak poznać zachowania i zainteresowania Twojej grupy docelowej na Facebooku

4

Jak samodzielnie tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe na Facebooku

5

Jak analizować wyniki i wyciągać poprawne wnioski, które pomogą Ci w pozyskiwaniu klientów

Dla kogo jest ten kurs?

Freelancer

szukasz wiarygodnego, uporządkowanego i zawsze aktualnego źródła wiedzy o marketingu w social media, by nie tracić czasu na weryfikację informacji i skupić się na rozwoju biznesu swojego i swoich klientów;

Przedsiębiorca

Chcesz mieć pewność, że prowadzisz swoje kanały social media w zgodzie z najlepszymi praktykami i nie przepalacie budżetu

Team leader

zależy Ci, by każdy pracownik miał w małym palcu solidne podstawy marketingu społecznościowego, bo od jakości jego pracy zależą również Twoje wyniki.

Co otrzymujesz?

  • 38 podrozdziałów - wszystko czego potrzebujesz aby samodzielnie tworzyć i analizować kampanie reklamowe na Facebooku
  • Bezterminowy dostęp do materiału oraz wszystkich aktualizacji i rozszerzeń materiału;
  • Gwarancję stałej ceny - przyszłe podwyżki nie będą Cię dotyczyć!

"Księga..." dostosowana jest do desktopów i mobile. Możesz czytać na różnych urządzeniach, a lekturę zaczniesz automatycznie tam, gdzie ostatnio skończyłeś!

Wojtek Gibert Własna działalność

Polecam bardzo gorąco! Księga adsów przewspaniała :) Dużo merytorycznej wiedzy i nowa forma - złoto! Poprzednie wersje już były super i bardzo pomogły mi w codziennej pracy, ale wersja 3.0 to jest to co tygrysy lubią najbardziej. Social Tigers polecam również przy bliższej współpracy. Wspaniali, słowni ludzie, którzy pomogą w każdej sytuacji. Anioły i tygrysy w jednym!

Tomasz Jeziorski Adencja - agencja interaktywna

Księga Adsów to must have! Inspiracja, wiedza i samo mięso! Dla każdego: amatora czy pro-wyjadacza. Doskonale wszystko opisane, ze świetnymi screenami (od razu wizualizujesz sobie, o który etap/moment/klik chodzi)! Brawo! Doskonała robota!

Piotr Turowski Specjalista

Księga Adsów 2.0 to must have dla każdego, kto chce promować swoją firmę na FB, a nie zajmuje się tym profesjonalnie! Bez przeczytania nie ma nawet co zaczynać! Łatwo i przystępnie podana wiedza pomaga zaplanować i realizować skuteczną kampanię, a gdy pojawią się pytania, Social Tigers chętnie i szybko rozwiewają wątpliwości.

"Księga Adsów 3.0"
280.00 złbrutto
229.00 złnetto
Kup teraz

Spis treści

I. Rozdział I: Wstęp
  1. Od autora
  2. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału
II. Rozdział II: Kontekst social media 2019/2020
  1. 1. Gdzie być w social media? Ciemne strony SM i dobór kanału [NOWE]
  2. 2. Silne i słabe strony Facebooka [NOWE]
  3. 3. Czas i pieniądze - dwie waluty Facebooka [NOWE]
  4. 4. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa 1-3 lat [NOWE]
III. Rozdział III: Planowanie i strategia
  1. 1. Strategia - komu to potrzebne? [NOWE]
  2. 2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony [NOWE]
  3. 3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka
  4. 4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta [NOWE]
  5. 5. Praca na harmonogramie treści [NOWE]
  6. 6. Stworzenie strategii komunikacji [NOWE]
IV. Rozdział IV: cel i struktura kampanii
  1. 1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego
  2. 2. 59 pomysłów na cele reklamowe [NOWE]
  3. 3. Wyznaczanie KPI
  4. 4. Na jakiej podstawie segmentuje grupy odbiorców Facebook? [NOWE]
  5. 5. Struktura kampanii i CBO [NOWE]
V. Rozdział V: zestaw reklam
  1. 1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+kampanie międzynarodowe)
  2. 2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania
  3. 3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing
  4. 4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców
  5. 5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia
  6. 6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania
  7. 7. Dobór umiejscowienia
  8. 8. Budżet i harmonogram
  9. 9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe
VI. Rozdział VI: reklama (kreacja)
  1. 1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu [NOWE]
  2. 2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM
  3. 3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie
  4. 4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA
  5. 5. ABC copywritingu: Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC [WKRÓTCE]
VII. Rozdział VII: Analiza i optymalizacja
  1. Wstęp: Modele atrybucji, czyli trudności w interpretacji danych [WKRÓTCE]
  2. 1. Analiza przy pomocy kolumn i na wykresach
  3. 2. Sprawdzanie konkurencji na aukcji [NOWE]
  4. 3. Nakładanie się grup odbiorców
  5. 4. Przegląd zewnętrznych narzędzi reklamowych [NOWE]
  6. 5. Technika A/B testów - wyciąganie wiarygodnych wniosków
  7. 6. Konfiguracja konwersji niestandardowych [NOWE]
  8. 7. Techniki tagowania linków i tagowanie automatyczne [WKRÓTCE]
  9. 8. Optymalizacja wyników z wykorzystaniem reguł automatycznych [WKRÓTCE]
  10. 9. Atrybucja konwersji z wykorzystaniem narzędzia Facebook Attribution [NOWE]
  11. 10. Analiza lejka zakupowego z wykorzystaniem narzędzia Facebook Analytics [NOWE]
VIII. Rozdział VIII: bonusy
  1. 1. Business Manager [NOWE]
  2. 2. Rozliczenia i metody płatności [NOWE]
"Księga Adsów 3.0"
280.00 złbrutto
229.00 złnetto
Kup teraz

Franciszek Georgiew

Autor kursu CEO Social Tigers

Franciszek Bazyli Georgiew - Założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 8-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości. Ma na koncie dziesiątki szkoleń z SM dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka - “Księga Adsów 3”.

Social Tigers gwarantuje najwyższą jakość powyższego materiału. Jeżeli w poradniku nie znajdziesz satysfakcjonujących odpowiedzi na swoje pytania, gwarantujemy 100% zwrot pieniędzy. 

Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie. Dokonując zakupu "Księgi Adsów 3.0", zgadzasz się na utworzenie konta w serwisie Bazawiedzy.socialtigers.pl, a Social Tigers będzie przechowywać Twoje dane zgodnie z Polityką Prywatności