"Księga Adsów 3.0"

"Księga Adsów 3.0"

"Księga Adsów" to najbardziej obszerny materiał na temat marketingu na Facebooku dostępny w języku polskim - dziś powraca w formie 3. wydania, wypełniony jeszcze większą ilością mięsa! Co nowego? Nowoczesna formuła - podręcznik dostępny w formie on-line na naszej platformie, dostosowany do urządzeń mobilnych - oraz powiększona zawartość o rozdziały poświęcone strategii i optymalizacji. 

Nie zwlekaj - jeszcze w tym roku czekają nas kolejne aktualizacje, które podniosą ostateczną cenę przewodnika! Aktualni użytkownicy otrzymają je wszystkie w standardowej cenie.

Franciszek Georgiew
280.00
Kup teraz

Kilka słów o kursie

"Księga Adsów 3" to flagowy produkt Bazy Wiedzy - przewodnik on-line na temat skutecznego marketingu na Facebooku.

Trzy wydania kompendium o reklamie na Facebooku

W pierwszej edycji z 2016 roku podzieliliśmy się z Wami bazą tego, co potrzebne, by skutecznie zarządzić reklamami. 47 stron konkretów, zaaprobowanych przez czołowych polskich marketerów, dało nam pierwotny rozpęd, a tysięce czytelników zaczęło poprawiać swoje rezultaty.

Druga edycja miała być kropką nad "i" - 127 stron konkretów udostępnionych za symboliczną kwotę. Kolejne tysiące nowych pobrań i ani jednej negatywnej recenzji. Sami chętnie opisywaliście biznesowe case'y jak wiedza zastosowana w praktyce przynosi rezultaty. 

Przyczyniły się do tego dodatkowe rozdziały dla osób początkujących, jak i aktualizacja dotychczasowych rozdziałów.

Trzecia, ostatnia edycja to produkt, który będzie trwać tak długo, jak Facebook Ads.

Nowa forma przewodnika, z możliwością wzbogacania o dodatkowe infografiki, pliki czy nagrania video, pozwoli nam stale rozwijać ten produkt i dostosowywać go do Waszych potrzeb. Nie brakuje również nowych treści i rozdziałów dla osób zaawansowanych.

Wokół "Księgi Adsów 3.0" powstanie wiele materiałów, które będą się odwoływać do wiedzy w niej zawartej. Liczymy na to, że będzie najważniejszym, najłatwiejszym w obsłudze i najbardziej praktycznym przewodnikiem po reklamie na Facebooku, na jaki możecie trafić w Internecie. 

Jak wygląda "Księga Adsów" od środka - przykładowe rozdziały


Po latach pracy w systemie reklamowym Facebooka jesteśmy pewni naszej wiedzy i sposobu, w jaki ją przekazujemy - dlatego gwarantujemy pełną satysfakcję z lektury "Księgi Adsów 3" bądź 100% zwrot kosztów. Bez ukrytych gwiazdek. 

Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie. Dokonując zakupu "Księgi Adsów 3.0", zgadzasz się na utworzenie konta w serwisie Bazawiedzy.socialtigers.pl, a Social Tigers będzie przechowywać Twoje dane zgodnie z Polityką Prywatności.

Lista programowa kursu

Od autora

Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału

1. Gdzie być w social media? Ciemne strony SM i dobór kanału [NOWE]

2. Silne i słabe strony Facebooka [NOWE]

3. Czas i pieniądze - dwie waluty Facebooka [NOWE]

4. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa 1-3 lat [NOWE]

1. Strategia - komu to potrzebne? [NOWE]

2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony [NOWE]

3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka

4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta [NOWE]

5. Praca na harmonogramie treści [NOWE]

6. Stworzenie strategii komunikacji [NOWE]

1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego

2. 59 pomysłów na cele reklamowe [NOWE]

3. Wyznaczanie KPI

4. Na jakiej podstawie segmentuje grupy odbiorców Facebook? [NOWE]

5. Struktura kampanii i CBO [NOWE]

1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+kampanie międzynarodowe)

2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania

3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing

4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców

5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia

6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania

7. Dobór umiejscowienia

8. Budżet i harmonogram

9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe

1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu [NOWE]

2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM

3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie

4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA

5. ABC copywritingu: Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC [WKRÓTCE]

Wstęp: Modele atrybucji, czyli trudności w interpretacji danych [WKRÓTCE]

1. Analiza przy pomocy kolumn i na wykresach

2. Sprawdzanie konkurencji na aukcji [WKRÓTCE]

3. Nakładanie się grup odbiorców

4. Przegląd zewnętrznych narzędzi reklamowych [NOWE]

5. Technika A/B testów - wyciąganie wiarygodnych wniosków

6. Konfiguracja konwersji niestandardowych [NOWE]

7. Techniki tagowania linków i tagowanie automatyczne [WKRÓTCE]

8. Optymalizacja wyników z wykorzystaniem reguł automatycznych [WKRÓTCE]

9. Atrybucja konwersji z wykorzystaniem narzędzia Facebook Attribution [NOWE]

10. Analiza lejka zakupowego z wykorzystaniem narzędzia Facebook Analytics [NOWE]

1. Business Manager [NOWE]

2. Rozliczenia i metody płatności [NOWE]

Zakres wiedzy z tego kursu
Co otrzymujesz?

  • 38 podrozdziałów - wszystko czego potrzebujesz aby samodzielnie tworzyć i analizować kampanie reklamowe na Facebooku
  • Bezterminowy dostęp do materiału oraz wszystkich aktualizacji i rozszerzeń materiału;
  • Stale rosnącą pulę extrasów: infografiki, ćwiczenia, quizy, video;
  • Gwarancję stałej ceny - przyszłe podwyżki nie będą Cię dotyczyć!
280.00
Kup teraz