Kurs z Facebook Analytics

Kurs z Facebook Analytics

Pierwszy w Polsce kurs, który wprowadzi Cię w analitykę na Facebooku+zamknięta społeczność, w której pomagamy osiągać Twoje cele!

Pierwszy w Polsce kurs, który wprowadzi Cię w analitykę na Facebooku+zamknięta społeczność, w której pomagamy osiągać Twoje cele!

983.00 złbrutto
799.19 złnetto
Kup teraz
20+

lekcji video

30+

Ilustracji i wykresów

8

lat doświadczenia

20

Podsumowań lekcji

Czego się nauczysz?

1

Swobodnie korzystać z najważniejszych funkcji Facebook Analytics

2

 Planować budżet reklamowy w oparciu o analizę danych

3

Dobierać model atrybucji do typu prowadzonej kampanii

4

Skonfigurować Pixel Facebooka i zdarzenia niestandardowe

5

Stosować zasadę 80/20: Analizować kluczowe wskaźniki i nie tracić cennego czasu

Dla kogo jest ten kurs?

Specjalista performance

Jeśli specjalizujesz się w reklamie sprzedażowej na Facebooku i poszukujesz narzędzi, które zwiększą efektywność Twojej pracy 

Freelancer SM

Jeśli obsługujesz klientów e-commerce i chciałbyś podnieść swoje kompetencje, by osiągać lepsze wyniki dla swoich klientów i podnieść swoje ceny!

Przedsiębiorca MŚP

Jeśli Facebook jest głównym źródłem przychodu w Twoim e-commerce i poszukujesz sposobów na optymalizację kosztów i sprawdzone metody zwiększania efektywności reklam!

Co znajdziesz w środku?

  • Dostęp do zamkniętej grupy Tygrysy Analityki dla kursantów, gdzie wspieramy Cię w praktycznym wdrożeniu w narzędzie!
  • Instrukcję obsługi narzędzia, ale również dużo insightów i podpowiedzi jak konkretnie z niego korzystać
  • Panel dyskusyjny z CEO i Marketing Managerem Social Tigers, w którym omawiamy najważniejsze wyzwania związane z analizą danych

Baza Wiedzy dostosowana jest do desktopu i mobile. Możesz konsumować treści na różnych urządzeniach, a naukę zaczniesz automatycznie tam, gdzie ostatnio skończyłeś!

Janek Jankowski Social Media Specialist w bdsklep.pl

Albert nie tylko wyjaśnia otchłanie analitycznych możliwości systemu reklamowego Facebooka. Daje dużo przykładów na zastosowanie konkretnych funkcji w praktyce. Mimo trudnego, analitycznego zagadnienia potrafił dotrzeć do osób początkujących. Nie ma tutaj oczywistości z półdarmowych ebooków od blogerów. Albert zna się na e-commerce. Cieszę się, że ktoś przekonał Alberta do opakowania swojej wiedzy w szkolenie. Pora, by branża e-commerce poznała możliwości analityczne Facebooka i zaczęła z nich korzystać!

Olka Smolarek Senior Social Media Specialist & Trainer

Podobno nie powinno się ludzi pochopnie oceniać, ale... Albert po pierwszych pięciu minutach pokazuje, że jego mózg to analityczno-reklamowa encyklopedia! Szkolenie prowadzone było w sposób bardzo przystępny, bez pośpiechu i tak - by każdy z uczestników zrozumiał wszystkie zagadnienia. Szkolenie to nie tylko czysta wiedza analityczna, ale także świetne tipy dotyczące reklam czy też informacje o atrybucji - szkolenie pozwoliło mi uporządkować już posiadaną wiedzę i odkryć wiele możliwości na to, jak analizować działania. 


Norbert Śmistek Właściciel Tono.sklep.pl

Dzięki Albertowi miałem możliwość dowiedzieć się, jak Facebook Analytics pomaga w analizie nie tylko efektywności FB Ads, czy postów organicznych, ale także innych źródeł ruchu. Szkolenie bardzo ciekawe! Moim zdaniem Albert to świetny specjalista od Facebook Analytics. Jego profesjonalizm i pełne zaangażowanie sprawiły, że tak jak wszystkie szkolenia Social Tigers, było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.

Kurs z Facebook Analytics
983.00 złbrutto
799.19 złnetto
Kup teraz

Spis treści

I. Lejek zakupowy w kontekście e-commerce
  1. Intro
  2. Koncepcja lejka zakupowego a Facebook Analytics
II. Konfiguracja piksela Facebooka i Grupy źródeł zdarzeń
  1. Standardowa instalacja piksela Facebooka i Grupy Źródeł Zdarzeń
  2. Linki do instrukcji instalacji piksela Facebooka na różnych platformach
III. Facebook Analytics w praktyce
  1. Facebook Analytics - wstęp
  2. Osoby
  3. Aktywności, Retencja, Percentyle
  4. Segmentacja, Filtry
  5. Przychód, Podziały
  6. Kohorty
  7. Wartość całkowita, Wyniki
  8. Lejki
  9. Nakładanie
  10. Konfiguracja własnych pulpitów
IV. EXTRAS: Panel dyskusyjny na podsumowanie (F. Georgiew, D. Kotliński, A. Radomski)
  1. Dyskusja na zakończenie - wywiad F. Georgiew, D. Kotliński, A. Radomski
Kurs z Facebook Analytics
983.00 złbrutto
799.19 złnetto
Kup teraz

Albert Radomski

Autor kursu E-commerce Manager

Posiada 8-letnie doświadczenie w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor rozdziałów o Facebook Analytics w przewodniku “Księga Adsów 3”.


Social Tigers gwarantuje najwyższą jakość powyższego materiału. Jeżeli w poradniku nie znajdziesz satysfakcjonujących odpowiedzi na swoje pytania, gwarantujemy 100% zwrot pieniędzy. 

Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie. Dokonując zakupu "Księgi Adsów 3.0", zgadzasz się na utworzenie konta w serwisie Bazawiedzy.socialtigers.pl, a Social Tigers będzie przechowywać Twoje dane zgodnie z Polityką Prywatności